Subject: MISP2 testkeskkonnas testretseptiravimite koostamise õigused
From: "Kristo Loit" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Tanel Särgava <[email-masked]>, "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 11:46:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

On tekkinud soov luua konto  <https://testmisp2.digilugu.ee/>
https://testmisp2.digilugu.ee/ keskkonnas testretseptiravimite loomiseks.
Haigekassa sõnul on vaja selle jaoks "arsti D kood", kas teil oleks
võimalik seda meile pakkuda/luua?
Kas MISPi õigused annate samuti teie?

Kas on samuti võimalik, et Opus Online testkonto eksisteerib, mida saaks
juba kasutada?

Parimat

Kristo Loit
QA

+372 5300 0867

[email-masked]

www.opus.ee/ <https://www.opus.ee/>

Skype: kristo19974